Op 15 januari  is er een netwerklunch georganiseerd door de docenten Peter Fun, Davie Porter, en Hugo Bruining. De leerlingen van de opleidingen Sales en  Marketing & Communicatie hebben aan deze lunch deelgenomen samen met hun praktijkopleiders. Er is onder anderen gepitcht door Jesper Oelen (sales) en Boaz Wesselink (Media) voor Beeinteractive. Bart Gerritsen en Michel Grafe hebben een Pitch gehouden voor de PBC Group, en tot slot hebben Juliën van der Slikke en Daniël Doornkamp een pitch gegeven over Healthclub Juliën.

Tussen de pitches door heeft docent Peter Fun een presentatie gegeven voor de opleiding Sales en docent Hugo Bruining voor de opleiding Marketing. Uit deze presentaties werd voor de studenten duidelijk hoe zij tijdens hun beroepspraktijkvorming een onderzoek moeten houden en aan welke eisen dit dient te voldoen.

Aan het einde van de meeting was er nog ruimte voor een vraaggesprek over een aantal thema’s binnen de toekomstige samenwerking met Rivor, zoals stageduur/vorm, gewenste aanvullingen op curriculum, samenwerking in het praktijklab en bedrijfstrainingen van Rivor. Een van de opmerkingen uit de zaal: ” Wat goed dat jullie om denken en vragen naar de behoefte in de markt!”.

”Al met al een zeer geslaagde middag” aldus Peter Fun.